Sophia Backlund
SB Dressage Ab Oy
"The more I learn, the more I realize how much I don't know"

Sivut

torsdag 21 juli 2011

Michael Jackson kür !!!

Voih että mä HALUAN MJ kürin mulle ja Zebbelle, mutta on ihan järkyttävän vaikeeta löytää hyviä instrumental versioita :/ no onneksi ensi tiistaina ensimmäinen tapaaminen musiikkistudiolla niin eiköhän ne voi mixata hyvän version mulle :) tai jos keksitään jotain muuta mutta olisi kyllä unelma saada ratsastaa MJ-kürin,se on ollut mun iso idooli pienestä lapsesta asti :)
 Käytiin myös tänään isommalla ulkokentällä ratsastamassa koreografiaa, tuntuu kyllä että saan muttaa aika paljon vielä,onneksi on vielä aikaa ;P

 Niin ja Hilton tulee sunnuntaina kotiin <3 kunhan kaikki menee hyvin nytten kuljetusfirman yms kanssa!!! en millään malta odottaa :) oon ehtiny jo shoppailla vaikka kuinka paljon tavaraa sille,melkeen hävettää :D ja lisää tulee ostettua kun lähdetään ensi viikolla Hollantiin ja Saksaan. Se traikkukin pitäisi löytyä,olen vähän kahden vaiheella ostanko Böckmann Top Masterin vai Mega Masterin, Megan huono puoli on se että hevostila on niin pirun pieni, Top Masterissa se on tosi leveä ja iso, mutta siihen ei ehkä mahdu yhtä paljon tavaraa kun Megaan kun siinä on se iso huone edessä mihin saa kisakaapit yms.. Mietittiin myös kuorma-autoa, mutta ostan nyt varmaan sen traikun kuitenkin ja katselen kuorma-autoa tässä samalla, en usko että löytyy helposti sellaisen kun haluaa, haluan ison hienon livingin mutta hevosille vähän pienemmän tilan, joku 3-hevosen paikka olis hyvä. Sitten en silti halua liian isoa kuorma-autoa, mutta niissä pienemmissä on se livinki aika pieni.. mutta jos nyt ensi kesäksi löytyisi joku sopiva voin vetää traikulla tässä talven yli,kun ei kisoja ole silloin ollenkaan.

 Nyt lähden mökille grillaamaan ja saunomaan, palailen viimeistään sunnuntaina kun silloin on varmasti paljon kerrottavaa uudesta tulokkaasta :)

S & Z

Inga kommentarer

Skicka en kommentar