Sophia Backlund
SB Dressage Ab Oy
"The more I learn, the more I realize how much I don't know"

Sivut

söndag 25 oktober 2009


Några bilder på Zebbe hur han ser ut nu! Här fortsätter träningen normalt --> Zebbe fortsätter att utveckla sig o bli bättre varje dag,igår och idag har han ledigt,han ska få springa i ridhuset för sej själv lite idag tror jag. Igår spenderade jag hela dagen i Hamburg med mina föräldrars goda vänner som visade mig staden och så fick jag shoppa lite också,nice :) hade en underbar dag,skönt att få göra lite annat än bara se hästar! Men nu ser jag fram emot nästa vecka och att få fortsätta med träningen! Det är ju bara ca 6 veckor tills vi flyttar tillbaka till Finland, tiden går otroligt fort. Det ska bli riktit roligt att få komma hem igen,fast jag sku verkligen inte ha nåt emot att stanna i Tyskland heller,tror nog det blir flera visiter hit i framtiden,träningen är så på en helt annan nivå här!

Inga kommentarer

Skicka en kommentar