Sophia Backlund
SB Dressage Ab Oy
"The more I learn, the more I realize how much I don't know"

Sivut

torsdag 27 september 2012

Syksymasennustako?

Olen ollut koko päivän jotenkin masentunut, ei tee mieli tehdä oikeen mitään, ja varsinkin kouluhommat ei kiinnosta yhtään. En ole ehtinyt kirjoitella gradua melkeen ollenkaan tässä lähiviikkoina kun ollut niin paljon kaikkea muuta ja nyt kun pitäisi taas aloittaa ei oikeen inspaa ollenkaan.. kai se olisi vaan nyt pakko, paljon minulla ei nimittäin enää ole jäljellä!
Paljon olen myös ajattelut mitä oikeen haluan elämästäni,kun pian on valmistuminen edessä enkä oikeen tiedä onko se konttorityö 08-17 ihan se mun juttu. Ihaninta olis jos hevosten parissa voisi jotenkin työskennellä mutta sitten pitäisi melkeen ulkomaille muuttaa :) noh eiköhän asiat järjesty niinkun pitää sitten pikkuhiljaa,näitä päiviä tulee aina välillä kun mietin että mitä mä oikeen haluan tehdä tulevaisuudessa. hevosalan juridiikkahan olis mulle aika perfect ;)

Hepat oli reippaita,Zebbe oli vähän liiankin reipas ja kuuma, yritin treenata piruetteja ja vasemmalle sujui tosi hyvin, oikealle pitää saada se paremmin vielä läpi. En tehnyt Zebben kanssa sitten oikeen muuta kun se hikosi niin paljon kun se kokoaminen on aika raskasta, joten menin ehkä 30min ytheensä. Hiltonin kanssa ratsastin kangilla ja se meni oikeen hyvin! Menin jo vähän koottua ravia sen kanssa ja se hyväksyi kuolaimet hyvin, aika samanlainen kun nivelillä. En mennyt kun joku 20min kun tosiaan vasta toinen kerta kanget päässä. Pitäisi pikkuhiljaa ostaa sille omatkin kanget mutta taidan vielä vähän odottaa kun ne haluamani kanget maksaa lähes tuhat euroa :S mieluummin säästän niihin pari kuukautta kun ostan jotkut mitä en oikeen halua ;) kankikuolaimet pitää melkeen ostaa sille nyt pian kun huomasin että Zebben omat ovat liian lyhyet, eli Hilton tarvitsee 14,5cm kankikuolaimen. Jos jollain sattuisi olemaan myynnissä tuon pituisia sprengerin matalalla kielentilalla mulle voi vinkata ;)

2 kommentarer

  1. Minkälaiset kanget olet suunnittellut ostavasi Hiltonille? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Otto Schumacherin Munich Crystal White :) Eli samat kun Zebben mutta leveämpi turppis jossa valkoista ja otsapannassa valkoiset "kristallit" :)

      Radera