Sophia Backlund
SB Dressage Ab Oy
"The more I learn, the more I realize how much I don't know"

Sivut

onsdag 30 september 2015

Uusi jakso elämässäni alkaa huomenna

Huomenna aloitan työni Pohjanmaan Käräjäoikeudessa. Vuoden mittainen harjoittelu alkaa silloin, tarkoitus olisi sitten vuoden päästä tulla nimetyksi varatuomariksi.

(C) Külli Tedre


Tämä toki tulee vähän muuttamaan elämääni, tai aika paljonkin. Haluan pitää oman firman SB Dressagen kuitenkin samalla pystyssä, ja jatkan valmentamista ja ratsuttamista pienissä määrissä, lähinnä vakio-asiakkaiden kanssa. Tykkään niin paljon hommastani että en halua siitä tässä vuoden aikana luopua ihan täysin ;) kuitenkin on tarkoitus tätä jatkaa sitten yhdessä lakihommien kanssa myös harjoittelun jälkeen.

Zebben kanssa ollaan tänään myös treenattu estekisoja varten :D ei olla hypätty Zebben kanssa yli vuoteen niin ilmoitin meidät 40cm luokkaan. Toinen vaihtoehto olisi ollut 60-70cm, mutta yhden treenikerran jälkeen tuntuu vähän liian vaikealta lähteä kisatilanteessa noinkin "korkeaan" luokkaan. Tarkoitus tehdä tämä kuitenkin leikkimielessä, niin että molemmat selvitään tehtävistä helposti (lue:minä, Zebbe osaa kyllä mutta mä olen todella epävarma ja mokailen aina välillä).

Hilton on vielä kävelylomalla, se on kyllä tosi hyvin kestänyt tämän loman, kertoo kyllä siitä että tuli sille varmaan ihan tarpeeseen! Ollaan käyty paljon metsässä kävelemässä, tänään menin maneesissa ja vähän taivuttelin sitä ja tein väistöjä käynnissä, ettei nyt ihan jumiudu ;) Alkuviikosta saan sitten pikkuhiljaa pistää Hiltonin takaisin normitreeniin!

Minun instagramissa löytyy pieni videopätkä päivän estetreeneistä, vähän nauroin itse kun katsoin sen, musta tuntui että hypittiin talon korkuisia esteitä mutta nehän oli naurettavan pieniä :D no, jostain on aloitettava ;)  Instagram-videoni

Olen muuten saanut käyttööni Back on Trackin polvisuojat, itselleni. Olen niitä ehtinyt nyt pari kertaa käyttää ja olen todella tyytyväinen! Minulla nimittäin on polvet välillä olleet todella kipeät. Teen näistä oman postauksen viikonlopun aikana, tai yritän ainakin ehtiä! Lauantaina olen nimittäin menossa tallin järjestämiin koulukisoihin Barichellon kanssa :)

6 kommentarer

  1. Onnittelut uusista työuutisista! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kiitos! olen oikeen innoissani, vähän myös jännittää! Tämä oli minun ykkösvalintani että mitä haluan opintojen jälkeen tehdä, joten olen tosi iloinen että sain paikan! :) tämä myös osui niin hyvin että alkaa vasta nyt syksyllä niin sain kesän tehdä hevoshommia täysillä :)

      Radera
  2. upea video, hieno nähdä kouluhevonen esteradalla :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kiitos :) Zebbe varmaan osais paljon paremmin jos olisi osaavampi kuski selässä ;)

      Radera
  3. Onko sulla uudet saappaat? Hienot! :)

    SvaraRadera