Sophia Backlund
SB Dressage Ab Oy
"The more I learn, the more I realize how much I don't know"

Sivut

lördag 12 mars 2016

Kaikkea sitä ehtii jos vaan haluaa!

Nyt on ollut taas niin täyttä ohjelmaa viimeiset päivät että tuntuu että viikko on menny vaikka vaan pari päivää kulunut, ja vielä on sunnuntaikin edessä :P

Torstaina lähdettiin Helsinkiin työporukan kanssa, perjantaina oli Messukeskuksella Oikeuslaitospäivät, teemana sovittelu, ja mm. Pekka Haavisto ja presidentti Martti Ahtisaari olivat siellä keskustelemassa. Aamulla heräsin klo 05.00 jotta ehtisin Hiltsua ratsastamaan, ja illalla olin sitten vielä katsomaan Primuksen kisojen Intermediaite A-luokan, jonka jälkeen vielä piipahdin hotelli Presidentissä Oikeuslaitospäivien jatkoilla :P mutta 23.30 piti kyllä luovuttaa ja käppäillä hotellille nukkumaan :P

Tänään olen sitten puolet päivästä istunut autossa Vaasaan,aamupäivällä kävin Hiltonin kanssa kävelyllä, ja kun tulin Vaasaan kävin illalla juoksuttamassa mun neidin, joka oli tosi freesshin näköinen ja liikkui liinassa hyvin. Huomenna menen taas sen selkään sitten keskiviikon, ja kuvia on luvassa ;)

Hiltonia oli NIIN ihana nähdä, oi että kuinka mulla on ollut sitä hevosta ikävä!! Se on pyöristynyt ihan älyttömän paljon, ja sen kaulaan on tullut VIELÄ enemmän lihasta, se näyttää ihan supermuhkeelta! Hienosti Hiltsu kehittyy, vielä on asiat vähän vaiheessa mutta ihan eri tavalla liikkuu takaosan päällä ja on tosi kompaktin näköinen :)

Pixun kanssa aloitin tänään vähän enemmän maastakäsin työskentelyä. Juoksutin sen ihan normaaliin tapaan, mutta taluttaessa aloitin vähän opettelemaan sille peruuttamaan käskystä. Sen se tajus heti mitä piti tehdä :P joten nyt harjoittelen tätäkin maastakäsin (teen myös paljon sitä että kun taluttelen, sen pitää kävellä aina vähän mun takana, ja aina pysähtyä kun mä pysähdyn ja kääntyä kun mä käännyn), niin on sitten helpompi opettaa se peruutus myös selästäpäin kun voi aloittaa niin että joku auttaa maastakäsin. Saa opeteltua mahd. pienin avuin näin :)



Pixie-girl < 3

Kaulan yläosaan on tullut vähän enemmän tavaraa, Hilton on niin komea < 3 ja hyvin on muutenkin pyöristynyt kun saatiin myös hampaat kuntoon!

Hiltonilla rupeaa olemaan aikuisen hevosen ilme, kauan sillä on ollut vähän "vauva-ilme" mutta pikkuhiljaa sekin aikuistuu ;)

6 kommentarer

  1. Noi maneesikuvat vähän hämää, enkä saa Pixien väristä selvää? Onko se ruunikko vai tummanruunikko? Olisiko mahdollista saada kuvaa ulkona siitä? Kaunis tamma hän on kyllä *_*

    SvaraRadera
    Svar
    1. Mä luulen että tämän päivän otetuista kuvista saa hyvin selvää, Heidi Järvi kävi nimittäin ottamassa kuvia, ja hänellä on tosi hyvä tarkka kamera ;) mutta punaruunikko Pixie on, se on nyt klipattu niin on vähän sellainen hiirenharmahtava, mutta kesäkarvoissa sitten tummempi :) sen turpa on vähän punanen, tosi söpö väri mun mielestä! Täytyy ottaa joku parempi kuva ulkona auringossa sen päästä niin näkyy se väri paremmin :)

      Radera
    2. Näkeekö Heidin kuvat jostain jo, vai täytyykö vielä jännityksellä odotella? :D Ihania ja onnekkaita hevosia sinulla, kun on kaltaisesi omistaja heillä <3

      Radera
    3. Voi kiitos ihanista sanoista ❤️ Heidin kuvia ei vielä ole missään, mä laitan ne heti blogiin kun saan ne ;)

      Radera
  2. Onko sulla nyt kolme hevosta? :--) miten sulla riittää sitten aika kaikkiin, kun kaikki on sun ratsastettavana?

    SvaraRadera
    Svar
    1. On juu :) kyllä sitä vaan ehtii kun aikatauluttaa :) nythän mulla on vaan yksi hevonen kotona Vaasassa että toistaiseksi menee hyvin.

      Radera