Sophia Backlund
SB Dressage Ab Oy
"The more I learn, the more I realize how much I don't know"

Sivut

torsdag 26 maj 2011

uusia kisasuunnitelmia...

Tuomarinkylän kisojen takia joudun suunnittelemaan kisakalenterini uudestaan ja lähteä heinäkuussa Lappeenrantaan asti jotta saisi vielä yhden osakilpailun alle.. Oli tarkoitus että lähtisin Ypäjälle elokuussa mutta siellä on se sama luokka kun Tuomarinkylässä ja sitä en enää ratsasta! joten pakko sitten lähteä Lappenrantaan asti  jotta toivon mukaan sieltä sitten saisi taas "normaalin" tuloksen :P kuulostan ehkä vihasemmalta kun mitä olen :D mutta on tämä kouluratsastus (niin kun varmaan kaikki muutkin arvostelulajit) välillä niin p***stä että ei sitä aina ymmärrä miksi panostaa niin paljon kun panostaa.. onneksi niitä hyviä päiviä kuitenkin on enemmän ja nyt minulla on entistä enemmän motivaatioa treenata ja parantaa ne asiat mitkä meni Tuomarinkylässä huonosti jotta voin näyttää miten hyvä hevoseni voi olla :)
 Katsoin myös 7-vuotis sarjan tuloksia kolmen osakilpailun jälkeen ja olen kolmannella sijalla kuitenkin vielä joten ihan hyvin silti :)
 Tällä viikolla olin vaan eilen ratsastamassa, huomenna tärkeä tentti ja töitäkin ollut tällä viikolla ma-ke joten en vaan ole ehtinyt. Luulen että lomakin tekee vaan hyvää Zebbelle :) huomenna tentin jälkeen on taas aikaa ratsastaa sillä joka päivä :)
 Pakko vielä kertoa toinen ilouutinen joka ei liity hevosiin mutta tosiaan,sain tänään tietää että minulla on syksystä lähtien työpaikka Roschier-lakitoimistolla! siitä asti kun aloitin opiskelut Roschier on ollut minun "unelmapaikkani" mihin aina olen halunnut päästä mutta en todellakaan uskonut että saisin sieltä työpaikan tässä vaiheessa! Maisterin gradu myös odottaa syksyllä ja yritän saada sen kevään 2012 mennessä valmiiksi,joten tulee olemaan rankka vuosi edessä! Pitää nauttia tästä kesästä nyt kunnolla,hevosen merkeissä ;)

 S & Z

2 kommentarer

  1. Onnea Sophia työpaikasta! Ja tsemppiä karkeloihin!

    SvaraRadera
  2. Kiitos Minsku, sitä tarvitaan ;)

    SvaraRadera