Sophia Backlund
SB Dressage Ab Oy
"The more I learn, the more I realize how much I don't know"

Sivut

onsdag 4 januari 2012

Mun pusupoika!


Mun vuosi alkoi kyllä aika "mahtavasti", maanantaina kun olin menossa tallille autolla niin yhtäkkiä risteyksessä pamahti aika kivasti ja yhtäkkiä autoni lensi tolppaa päin.. toinen auto oli ajanu mua päin kun sillä oli punanen valo liikennevaloissa eikä ilmeisesti sitä huomannut.. autoni meni aika kivast pilalle,hinausauto haki sen sitten korjaamolle... Onneksi mulle eikä toiselle kuskille sattunut mitään, kauhee shokki loppuilta vaan,mutta ei muita vammoja ;) Että nyt olen ilman autoa,sain onneksi lainata äitin autoa että pääsen tallille Zebbeä hoitamaan kun sinne on se 20km Vaasasta, Hilton asuu n 1km päästä kotoani :)
 Tänään Hilton pääsi maastoilemaan hevosenhoitajani kanssa,oli käyttäytynyt mallikaasti <3 Zebbeä päätin tänään vaan juoksuttaa hieman liinassa ilman sivuohjia että saisi vähän pelleillä :) oli niin söpö kun taluttelin siinä alussa kun tuli koko ajan päälle ja pussaili mua :D se aina tökkii päänsä mun poskiin ja ylähuulella vähän "rapsuttaa", oli sitten pakko ottaa pari kuvaa mun söpöstä pusupojasta :)

Inga kommentarer

Skicka en kommentar