Sophia Backlund
SB Dressage Ab Oy
"The more I learn, the more I realize how much I don't know"

Sivut

onsdag 31 oktober 2012

Flunssa tulossa..

Voi itku, oon koko yön nukkunut huonosti kun kurkku on ollut tosi kipeä ja oli ihan sellainen fiilis että on kuumetta.. aamulla sitten tuli vähän parempi olo kun olin päässyt suihkuun ja syömään aamupalaa mutta päätin varmuuden vuoksi olla ratsastamatta tänään joten juoksutin molemmat pojat Pessoa-systeemillä. Zebben sain liikkumaan ihan älyttömän hienosti, ei ole kyllä ikinä noin hyvin liikkunut liinassa(se yleensä vaan pelleilee ja pomppii)! Sain hyvin jumpattua sen niskaa kun se antoi rehellisesti periksi ja pystyin taivuttamaan sitä pienellä voltilla tosi hyvin. Hieno Zeta :)

Hiltonkin oli reipas ja liikkui hyvin mutta niin se tekee aina kun juoksuttaa :D toivottavasti huomenna olisi parempi olo kun haluan ratsastamaan... yritän nyt ottaa rauhallisemmin tänään, oltiin eilen illalla myös salilla ja olin jo ennen sitä vähän huonovointinen, olisi kannattanut jäädä kotiin :/

Sain myös klipattua Zebben tänään, mutta mun klipperin terä sanoi sopimuksensa irti joten nyt pitää löytää joku paikka Vaasasta joka terottais teriä.. Tietäisköhän joku mihin voisi viedä?  Nyt on kyllä onneksi molemmat hepat just klipattuja mutta veikkaan että niitä saa varmaan 4 viikon päästä taas klipata eli terät pitää saada kuntoon :) Outoa kyllä kun se terä yhtäkkiä vaan lopetti klippaamisen eikä leikannut yhtään.. yritin öljytä mutta ei sekään auttanut.. toivotaan että terottaminen auttaisi :)

1 kommentar

  1. Mä olen itse lähettänyt tänne omat Listerin koneen terät http://www.myrskytuuli.com/JOLE.htm

    Tuli hyvinä takaisin. Sähköpostin kautta sovin ja ei edes ollut kallis (n.15e).

    SvaraRadera