Sophia Backlund
SB Dressage Ab Oy
"The more I learn, the more I realize how much I don't know"

Sivut

tisdag 25 december 2012

Eloissa ollaan!

Vaikka hirveesti ei ole tultu kirjoiteltua, kun tuntuu vähän tylsältä kun ei ole mitään kuvia mitä laittaa tänne :)

Mutta Zebbe on tuntunut nyt superhienolta! Se on selvästi nyt rennompi selästään ja kantaa ihan eri tavalla, olen vaan jumpannut sitä matalassa muodossa ja yrittänyt saada sen mahdollisimman hyvin rennoksi ja selkää ylös. Oon tehnyt paljon väistöjä ravissa ja laukassa vähän olen tehnyt myös vaihtoja. Se on vieläkin vähän oikeaa pohjetta vastaan mutta paranee koko ajan. Sen kanssa saa myös olla tosi tarkka että ei työnnä ulkolapaa ulos ja sillä tavalla livistää työnteosta. Kiva kun taas huomaa näitä asioita kun palaa perusjuttuihin ;)

Hilton on myös työskennellyt hyvin, monta päivää en oo pystynyt ratsastamaan kun täällä ollut niin pahat pakkaset, mutta ne päivät kun olen ratsastanut olen keskittynyt laukkaan ja teen paljon käynnin kautta vaihtoja, ensin kokoaan sen oikeen takaosan päälle ja siitä nopea käyntiin siirtyminen ja heti uus laukka, että se oikeen oppii kuuntelemaan pohkeitani jotta vaihdot sitten sujuisi paremmin. Yritin myös yksi päivä vaihtaa ja se teki yhden puhtaan vaihton vasemmasta laukasta oikeaan. Ratsastin pitkällä sivulla vastalaukkaa ja yritin saada laukkaan paljon energiaa mutta silti niin että se oli tosi koottuna, sitten kulmassa annoin vaihtoavut. Tämä toimi sitten vaan kerran, tämän jälkeen tuli vaan etujaloilla vaihdot.. eli vielä pitää jatkaa noita käynnin kautta vaihto-treenejä.
Mun piti ottaa myös Zebbestä "jouluisia" kuvia mutta kamera kuoli jo 10min päästä kun ulkona oli sellaset -20 :/



Kaikista parasta joulu-aattona :)

Joulupöytä vanhempieni luona :)
Tänään on onneksi "vaan" -12 joten teen varmaan oikeen kunnon treenit molempien kanssa kun huomenna taas luvattu lähemmäs -20.. brr..

Inga kommentarer

Skicka en kommentar