Sophia Backlund
SB Dressage Ab Oy
"The more I learn, the more I realize how much I don't know"

Sivut

måndag 8 februari 2016

Equestrian Stockholm - huovan arviointi

                    (Tämä postaus tehty yhteistyössä Equestrian Stockholmin kanssa)



Esittelin Equestrian Stockholmia teille tässä postauksessa, ja lupasin kertoa sitten enemmän kun olin päässyt huopia käyttämään.

Kuva: Heidi Järvi (kuvassa myös minun superihanat Amazona Suecan saappaat!)


Huopa istui täydellisesti Hiltonin selkään, eikä liiku yhtään mihinkään ratsastuksen aikana ( mä vielä leikkaan ne hihnat pois joilla kiinnitetään sieltä edestä satulan alle kun mun yksisiipiseen satulaan ne eivät mene). Se antoi säälle hyvin tilaa, ja vaikka olen sitä nyt monta kertaa jo käyttänyt, niin näyttää edelleen ihan uudelta! Eli iso plussa hyvälle laadulle ja istuvuudelle! Minulla on samanlainen valkoinen huopa, jota haluan nyt säästää kisahuovaksi, en raaski laittaa sitä vielä päälle ;)






Huovalle hintaa on 75€ ja sen voi tilata täältä :)

8 kommentarer

  1. Hieno huopa! Harmi kun värit ei mätsää meille 😔

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ehkä niille tulee enempi värivalikoimaa pikkuhiljaa :) eiks musta sovi kaikkeen ja kaikille? ;P

      Radera
    2. Nyt kevääksi tulee vaikka mitä värejä!! Mm. Ihana shamppanjan värinen huopa!! Näin vähän sneek peekkeja tänään kun kävin heidän toimistolla :)

      Radera
  2. Aivan ihana huopa!! :)

    SvaraRadera
  3. Noi on kyllä niin nättejä! :)

    SvaraRadera
  4. Mitä materiaalia huopa on? En löytänyt tuolta sivuilta :)

    SvaraRadera