Sophia Backlund
SB Dressage Ab Oy
"The more I learn, the more I realize how much I don't know"

Sivut

onsdag 28 september 2011

ARJEN TEEUWISSEN valmennus/träning 5-6.11

Valmennusinfoa!!

 Arjen Teeuwissen tulee taas valmentamaan meitä Vaasaan 5-6.11 ja haluan pikaisesti ilmoittautumisia jotta saan tilattua lentoliput! Ja paikkoja on rajoitetusti joten ilmoittautukaa mahdollisimman pian minulle s-postitse soffi1986@hotmail.com.  Laitan sitten vahvistuksen niille jotka ovat saaneet paikan valmennukseen! Ja ilmoittautumiset ovat sitovia, eli jos joku estyy on hän velvollinen järjestämään jonkun muun ratsukon tilalleen!

 Hintatiedot: lentoliput&hotellikustannukset riippuu osallistujamäärästä eli siitä tietoa myöhemmin, yksityistunti 120eur, 30min 60eur ja kahden hengen ryhmissä 60eur/tunti per ratsukko(suosittelen yksityistuntia ja Arjenkin mieluiten valmentaa yhtä ratsukkoa kerrallaan!), kuunteluoppilas 20eur.

 Träningsinfo!!

 Arjen Teeuwissen kommer igen och tränar oss dressyrryttare till Vasa 5-6.11. Jag tar emot anmälningar gärna så fort som möjligt så jag kan boka flygbiljetterna. Platserna är begränsade och jag meddelar de som fått en plats till träningen! Anmäl er per e-post soffi1986@hotmail.com . Anmälningarna är bindande så om man av någon orsak inte kan delta i träningen är man tvungen att hitta någon ersättare!

 Prisinfo: Flygbiljetterna&hotellkostnaderna beror på deltagarantalet så de fastställs senare (kommer alltså till träningspriset), 60min privatlektion 120eur, 30min privatlektion 60eur, 60min med 2 ekipage 60eur/ekipage ( jag rekommenderar privatlektion, Arjen tränar också helst en i taget!)lyssnarelever 20eur.

  :) :)

Inga kommentarer

Skicka en kommentar