Sophia Backlund
SB Dressage Ab Oy
"The more I learn, the more I realize how much I don't know"

Sivut

lördag 7 juni 2014

Rikkeitä taas ohjelma täynnä

Mun vika täysin. Sain Nipsulta tosi hyvin apua ihan koko verkan mikä oli mahtavaa, mutta mun aivot on vähä vajaat ku mä menin sit ihan solmuun itse ku piti mennä radalle ja ratsastaa yksin. Mulla on aina ollut oma tarkka verkkaauunnitelma ja nyt tehtiin ihan eri tavalla ja hevonen liikkui eri tavalla. Se oli tosi hyvä verkassa mutta mä sain vaan black outin kun menin radalle. Meillä oli tosi paljon rikkeitä sen takia, mutta hyvät asiat palkittiin, esim sarjat 7.5-8 mutta rikkeet 4 niin ne veti alas tosi paljon. Saatiin pos palautteet tuomareilta niin tänään mun pitää vaan skarpata että ratsastan myös siellä radalla :p

2 kommentarer

  1. Tsemppiä! Muista, että itsellesi siellä radalla teet, unohda muut ja nauti suorituksesta upean hevosesi kanssa :)

    SvaraRadera
  2. Oletko ikinä kokeillut psyykkistä valmennusta? Olisi mielenkiintoista kuulla kokemuksia! :)

    SvaraRadera