Sophia Backlund
SB Dressage Ab Oy
"The more I learn, the more I realize how much I don't know"

Sivut

torsdag 16 augusti 2012

Maastopäivä

Tänään oltiin sitten Cian kanssa maastossa, Cia meni Zebbellä ja minä Hiltonilla. Oli tosi kuuma tänään, hepat hikoili vaikka me vaan käveltiin! Teki varmasti molemmille hyvää saada vähä lepposampi päivä ja tehdä jotain muuta.
Eilen juoksutin Zebben, se oli aika järkyttävää :D se nimittäin aluksi ei liiku eteen ollenkaan, pitää herättää sitä vähän, sitten se yhtäkkiä saa jonkun hepulin ja pomppii ihan hullun lailla... Noh tämän jälkeen se sitten rauhottui ja malttoi sitten keskittyä minuun vähän aikaa ja meni oikeen nätisti molempiin suuntiin.
Hiltonin ratsastin eilen kun se oli ollut mielestäni vähän vahva edestä eikä ihan läpi. Noh eilen se sitten oli heti alusta ihan totaalisesti läpi niskasta,melkeen tuntui että vähän liikaa, mutta siirtymisillä sain sen sinne mihin halusin, eli että se kantoi itsensä, ei painunu liian alas eikä liian ylös, ja energia tuli takajaloista eteen kohti minun käsiä.
Itse olen treenannut jopa kaksi kertaa tänään :) olen koko viikon aloittanut päivän 7,4km lenkillä jonka olen juossut n 45minuutissa. Tänään olin aamulenkin lisäksi vielä illalla salilla. Meillä on täällä Vaasassa 25.8 Tropiclandiassa (vesipuisto) isot bileet mihin tietysti täytyy vähän saada rasvaa pois että kehtaa olla bikineissä :P Voisin muuten suositella Runtastic-appia, sen saa ainakin Iphoneen ja se laskee kuinka pitkälle juoksee ja missä ajassa ja paljonko kaloreita on polttanu,tosi hyvä motivaatio kun se on päällä kun käy lenkillä!
Huomenna sitten kisavalmisteluja! Pistäkää lisää kyselyitä,vastailen tuossa viikonlopun jälkeen! :)

Inga kommentarer

Skicka en kommentar