Sophia Backlund
SB Dressage Ab Oy
"The more I learn, the more I realize how much I don't know"

Sivut

lördag 31 augusti 2013

Lördag

En taas keksi järkevää otsikkoa :p
Jatkoin Zebben kanssa treeniä, tänään treenattiin piruetteja jotka sujui superisti, samoin laukkasiksakkeja ja vähän piaffea ja ravissa vaan kantavuutta ja tarkistin että minä pystyn ravia säätämään helposti. Oli tänään jopa parempi kuin eilen!!

Hiltonin juoksutin se liikkui hyvin eteen alas ja oli pirteä, välillä vähän pukittikin ;)

Nyt mökille !





3 kommentarer

  1. Ei liity millään lailla postauksen aiheeseen, mutta haluaisin kysyä sulta yhdestä asiasta, nimittäin.. Oon 170cm pitkä, painan 73kg, ja omat jalkani ovat ihan pullukat, siis isot ja läskit suoraan sanottuna.. Sinne on kertynyt rasva. Eli oon yläkropasta hoikempi mutta lantio, peppu ja varsinkin jalat ovat liian isot. Oon kattonu, jotta sulla on aivan ihanan hoikat, mutta lihaksikkaat jalat ja tommoset oisi tosi perfecto :D Mutta voisitko mitenkään kertoa miten sais painoa pois ja jaloista tuommoset hoikat kun sulla ja miten jalkoja kannattais treenata että niistä tulis sopivan lihaksikkaat, mutta en silti haluaisi mitään isoja muskeleita jalkoihin :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Voi apua, ensinnäkin kiitos :D mä luulen että kaikilla varmaan kertyy rasvaa vähän eri paikkoihin, mulla kertyy aina keskivartalon ympärille joten jalat säästyy aika hyvin :P mutta mä tosiaan lenkkeilen tosi paljon, spinning on varmaan myös hyvä jalkalihaksille, RATSASTUS ( varmaan se paras ;) ) ja toki vaan se että saisi rasvaa pois, eli syömällä sitten vähemmän kuin kuluttaa :) isoja muskeleita ei tarvitse pelätä, siinä kestää KAUAN että lihakset kasvaisi "liian isoiksi" joten rohkeasti vaan salille treenaamaan, jotta lihaksista tulisi tosi isot pitää kyllä treenata monta vuotta ja todella rankasti ja siltikin se on vaikeaa, varsinkin naiselle :) tsemppiä sulle !

      Radera
  2. Moi! Oon lukenut paljon sun laukanvaihtotreeneistä niin osaisitkohan auttaa minua.. Olen harjoitellut hevoseni kanssa paljon vaihtoja ja toiseen suuntaan menee ihan ongelmitta, mutta toiseen suuntaan on kauheen vaikeen takana ja hevonen tekee vaihdon aina pukin kautta. Tämä ongelma on siis kaikkien ratsastajien kanssa, vaikka aluksi syytin omia taitojani. Vastalaukat sujuu ok ja hevonen on muutenkin aika suora, joten osaisitko yhtään neuvoa miten pukittelua voisi "estää" tai jotenkin kertoa hevoselle, että se pukittaminen ei ole pakollista :D valmentaja sanoo vain, että kyllä se aikanaan lopettaa. En ole sitä ikinä mitenkään "rankaissut" pukittelusta, koska heppa kuitenkin aina vaihtaa. Apua?

    SvaraRadera