Sophia Backlund
SB Dressage Ab Oy
"The more I learn, the more I realize how much I don't know"

Sivut

onsdag 27 augusti 2014

Joukkue-SM:ät lähestyy!




Eilen saatiin Zebben kanssa Tiina Meiseriltä osteopatista hoitoa, ja mä olinkin loppuillan ihan superväsynyt! Olin tällä kertaa enemmän vino kuin viimeksi, oikea hartia ylempänä ja oikea lantio edempänä :/ ei ihme että selkä ollut kipeenä. 
Tiina kyllä saa ihmeitä aikaan sillä tänään kun heräsin alaselkä oli ihmeen hyvässä kunnossa! Kun yleensä aamulla mulla on tosi kipeä alaselkä. 
Zebbelläkin oli enemmän kireyttä ristiselän oikealla puolella, mutta ei mitään pahaa, sellasta mikä nyt tulee kun tuolla tasolla treenaa ja kisaa.

Tein varmaan hyvän päätöksen ratsastaa sitä vaan rennoksi tässä ennen SM:ejä. Tänään käydään ihan pikkuhölkällä vaan sillä huomenna on pitkä matka tiedossa, 525km Harjuun!

Perjantaina ratsastetaan avoin PSG, ja lauantaina joukkuekilpailussa va B junnujen joukkueohjelma ja sitten vielä avoin va A, nuorten esiohjelma. 

Tänään olis sitten pakkailua ja pesua tiedossa. Hiltonilla ratsastan tänään vielä kunnon treenit ja huomenna aamulla jumppaan sen vaan. Ja sunnuntaina jatketaan senkin kanssa sitten treenejä. Hilton jää kotiin taas kun en halua rasittaa sitä noin pitkällä matkalla vielä kun tiedän että se on sille vielä liian rankkaa. Meillä onkin 2 vkon päästä sitten kisat, mihin Zebbe ei pääse ;)

6 kommentarer

  1. Aluemestaruudet Hiltonin kanssa ja Zebbe ei pääse mukaan? Tsemppiä Harjuun! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Näin juuri :) aluemestaruudet ratsastetaan va B tasolla joten ei ole zebben tasoinen luokka :) kiitos, sitä tarvitaan!

      Radera
    2. Kiva Hiltonille, että hänen korkeutensa saa kaiken huomion silloin ;)

      Radera
  2. oijoi en malta odottaa.. :D onko normaalia olla ihan innoissaan vaikka onkin vain katsojien puolella.. heh. Kameran kyllä otan mukaan!

    SvaraRadera
  3. Mä oon koulussa Harjussa! Harmi etten jää viikonlopuksi sinne enkä näe ratsastustasi. Onnea matkaan! Terv. innokas ja pitkään seurannut lukija

    SvaraRadera
  4. Hei. Olin ajatellut tulla Harjuun (kysyin aiemmin voisinko haastatella blogiini) kun käyn ratsastamassa 10 km päässä. Päätin, että en kuitenkaan tule, koska tuntini on illalla ja minun pitäisi käydä kisoja katsomassa ennen tallille menoa. Koska kilpailuissa on kaikenlaisia hevosia ympäri maata, päätin viisaammaksi olla tulematta kilpailuihin ettei tallin hevoset saa mitään vierasta bakteeria. Minulla ei ole mahdollisuutta vaihtaa vaatteita.

    SvaraRadera